Prophets slaat zeemeermin aan de haak voor Bicky

Bicky komt binnenkort met een heel nieuw product op de markt en voor de lancering hebben ze nood aan een speciaal soort ambassadrice: een zeemeermin. Die zijn echter zeer zeldzaam tegenwoordig. Prophets schakelde dan ook een Oostendse visser in om de zoektocht in goede banen te leiden. Het resultaat (3 films) werd gepost op Facebook. Aan zeemeerminnen blijkbaar geen gebrek in België want de kandidaturen stromen binnen.

Over Prophets (becoming iO)

Prophets (becoming iO) is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken — zoals Audi, Proximus, Barco, Port of Antwerp, en Toerisme Vlaanderen — met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Sinds 2019 maakt Prophets deel uit van iO, het creatieve en digitale powerhouse met meer dan 1500 experts in marketing, technologie, strategie, content, en creatie.