Prophets springt in bij Vivaldis Interim

Maandag 6 februari 2017 — Sinds de opstart in 2008 legde het interimbedrijf Vivaldis een uitzonderlijk groeiparcours af. Om een duidelijk pad uit te zetten voor zijn toekomstige communicatie en de Vivaldis-platformen, doet het bedrijf een beroep op Prophets. Met een grondige customer journey analyse wil Prophets de noden en kansen op korte, middellange en lange termijn in kaart brengen.

Vivaldis moet radicaal futureproof blijven in een snel evoluerende sector. Daarom trekken we volop de kaart van innovatie en digitalisering, gericht op slimme matchmaking. De samenwerking met Prophets is ondertussen gestart. En ze zal zeker en vast bijdragen aan een sterker Vivaldis: op het vlak van ons merk, onze dienstverlening en onze communicatie,” aldus Régis Birgel, communicatieverantwoordelijke bij Vivaldis.

Over Vivaldis Interim:

Met een groei van 20 naar 100 miljoen euro omzet is Vivaldis een uitzonderlijke groeier in de interimmarkt. Dagelijks zet het 2500 uitzendkrachten aan het werk bij 1500 KMO’s. Vivaldis Construct verwierf sinds de opstart in 2008 een sterke positie in de bouwsector. Het bedrijf wil deze trend verderzetten en versterkt daarom haar managementteam. Vanaf april vervoegt Tom Van den Heuvel Vivaldis als CEO. Anke Ulens, de huidige CEO, zal zich voortaan binnen Vivaldis ten volle focussen op innovatie en externe groei.