Prophets tankt ‘m vol met Q8

Na een consultatieronde vertrouwt Q8 zijn geïntegreerd communicatiebudget voor de komende jaren toe aan Prophets. Het Q8-merk staat - dankzij de eerdere samenwerking met LDV - vandaag al sterk in een markt die heel wat nieuwe uitdagingen én mogelijkheden biedt. Dit vraagt om een breder partnership.

Het winnen van de Q8-pitch bevestigt de ambitie van Prophets: het bureau wil zich nog meer positioneren als strategisch-creatief bureau met een sterk digitaal DNA. De eerste uitingen van de samenwerking zullen het licht zien midden 2018.

Over Prophets (becoming iO)

Prophets (becoming iO) is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken — zoals Audi, Proximus, Barco, Port of Antwerp, en Toerisme Vlaanderen — met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Sinds 2019 maakt Prophets deel uit van iO, het creatieve en digitale powerhouse met meer dan 1500 experts in marketing, technologie, strategie, content, en creatie.