Prophets tekent digitale strategie externe marketing uit voor Atypisch Antwerpen

Na een aanbesteding kiest Stad Antwerpen voor Prophets om hun digitale strategie uit te tekenen voor externe marketing voor de komende jaren. Met Atypisch Antwerpen heeft de stad in 2015 de nieuwe positionering gekozen die in 2016 verder ingevuld en tot leven gewekt moet worden.

Prophets zal door middel van een serie workshops samen met de stad en verschillende stakeholders in detail bepalen hoe de positionering moet worden vertaald naar de websitearchitectuur van het stadsportaal en doelgroepensites, en de content en applicaties daarop. Het strategisch traject omvat de vier belangrijkste doelgroepen van de stad: bewoners, brains (studenten), bezoekers en bedrijven.

Prophets is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Prophets werkt vanuit Antwerpen en Brussel voor klanten zoals Audi, Proximus, Barco, Sodexo, Q8, Crelan, DKV, Partena, SEAT, Port of Antwerp, Toerisme Vlaanderen, de Europese Commissie, Federal-Mogul, Securitas en nog vele anderen.

A. Reyerslaan 70
B-1030 Brussel