Prophets tekent digitale strategie externe marketing uit voor Atypisch Antwerpen

Na een aanbesteding kiest Stad Antwerpen voor Prophets om hun digitale strategie uit te tekenen voor externe marketing voor de komende jaren. Met Atypisch Antwerpen heeft de stad in 2015 de nieuwe positionering gekozen die in 2016 verder ingevuld en tot leven gewekt moet worden.

Prophets zal door middel van een serie workshops samen met de stad en verschillende stakeholders in detail bepalen hoe de positionering moet worden vertaald naar de websitearchitectuur van het stadsportaal en doelgroepensites, en de content en applicaties daarop. Het strategisch traject omvat de vier belangrijkste doelgroepen van de stad: bewoners, brains (studenten), bezoekers en bedrijven. 

Over Prophets

Prophets is een 360°-marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA, dat bestaat sinds 2004. Met een team van meer dan 60 creatieve marketeers helpt het bureau toonaangevende merken met het doorgronden van hun customer journey. Vanuit Antwerpen en Brussel werkt het agentschap voor Audi, Crelan, Q8, Barco, Sodexo, MIVB, DKV, de Europese Commissie, Generali, Federal-Mogul, Nucleair Forum en vele anderen.

Prophets
Mechelsesteenweg 64 Bus 301
B-2018 Antwerpen

Reyerslaan 70
B-1030 Brussel