Prophets toont 14 nieuwe collega’s in primeur in HD

Sinds maart 2020 maken we kennis met een nieuw fenomeen: voor het eerst sinds … het begin der tijden werven bedrijven namelijk werknemers aan die sommige collega’s en klanten nog nooit in het echt gezien hebben. Bij Prophets tonen ze die gezichten nu in primeur in HD, en gefotografeerd vanuit een flatterende hoek. Maak kennis met 14 ongepixelde profeten.

Januari 2020

Nathalie Vergught  – Account Director Audi
Prophets zette het jaar meteen goed in met de überefficiënte Nathalie Vergught die de leiding nam over het Audi team als Account Director. Ervaring heeft Nathalie met bakken en dat is eraan te merken. Voor elke campagne zit ze stevig achter het stuur, en nemen sommige Prophets eens de verkeerde afslag? Dan leidt zij alles weer in goede banen.

Maart 2020

Jimmy Morrens – Developer Proximus
Jimmy smijt zich altijd voor de volle 100% in zijn job en dat doorzettingsvermogen zal hij nodig gehad hebben. Prophets gooide hem namelijk prompt weer buiten, om thuis te werken, welteverstaan. Gelukkig leeft hij volgens de lijfspreuk ‘Tout est possible’. Dat sluit dan meteen mooi aan op ‘Think Possible’.

Laurens Maes – Motion Designer allround
Corona zette in maart veel in beweging, maar bij Prophets Antwerpen was het toch vooral Motion Designer Laurens Maes die voor animo zorgde. Hij vervoegde het team op de eerste dag van de lockdown, maar zit zeker niet stil, met social video’s en tv-spots voor onder meer Port of Antwerp, Proximus SEAT en Fun.

Mei 2020

Amandine Donckers – Account Manager Proximus
In mei kwam Amandine erbij! Amandine zorgde als Account Manager voor welkome versterking in het Proximus-team in Brussel. En dankzij haar high-energy en low-bullshitgehalte vliegen de spots, mailtjes en posters aan de lopende band de deur uit – binnen budget en binnen de deadline.

Augustus 2020

Julie Post – Digital Project Manager Proximus + allround
Als Digital Project Manager verdeelt Julie Post zich in twee: 50% van de tijd werkt ze voor Proximus, 50% van de tijd gaat haar aandacht naar andere klanten. En 100% van de tijd brengt ze een positieve vibe mee naar iedereen met wie ze samenwerkt. Joepie!

September 2020

Didier De Maeyer – Developer allround
Developer Didier staat bij Prophets beter bekend als the comeback kid. Drie jaar geleden probeerde hij zijn geluk te zoeken elders – maar eens een Prophet, altijd een Prophet. Dus is hij er nu terug bij in Antwerpen, met driedubbele goesting. En als basketter is hij trouwens ook mega agile. Een groot voordeel als je voor àlle klanten werkt.

Oktober 2020

Yacine Muedden  – Banner Developer allround
Heb je recent nog op een banner voor Proximus geklikt of aan een wedstrijd meegedaan? Veel kans dat Yacine daar voor iets tussen zat. Paniekmomentje over Corona? Bij Yacine moet je zijn: hij is altijd voorzien van alcoholgel, zijn lijflied is ‘Not Afraid’ van Eminem en zijn leuze is: “Het beste nog moet komen.”

Januari 2021

Stijn De Schryver & Jerôme Lefebvre – Creatief team
Goeie crea-teams bestaan uit twee, dat weet iedereen. Stijn (AD) en Jerôme (creatieve copy FR) beloven er dit jaar een lap op te geven vanuit Prophets Brussel/hun living. Met straffe creatieve campagnes voor onder meer Jupiler en Lu wisten ze Prophets te overtuigen, eerder stonden ze al op de loonlijst bij Havas en The Oval Office.

Magali Wesling – Account Manager
Magali Wesling vult een leemte op in het Antwerpse account-team, waar ze aan de slag gaat voor onder meer Crelan, Securitas en Barco. Zelf beschrijft ze zich als een “go-getter die zich niet snel uit het lood laat slaan”. Bij Prophets verwoorden ze dat als volgt: welkom in ons team! Magali laat zelf een leemte achter bij Marbles (sorry, jongens!).

Kris Van Wallendael – Project Manager
Een Project Manager met een achtergrond als developer? Bij Prophets Antwerpen spitsten ze prompt hun oortjes en schoven ze Kris Van Wallendael sneller-dan-snel een contract onder zijn neus. Kris zit zelf trouwens graag met zijn neus op de feiten en verontschuldigt zich nu al voor z’n gedetailleerde feedback. Als de klanten maar blij zijn, Kris!

Jeison Malagon – Designer
Designer Jeison Malagon is doordrongen van wat hij zelf de ‘PP-formula’ noemt: pacific and polite. Met een job bij Prophets Brussel voegt hij daar meteen nog een derde ‘p’ aan toe. Naast zijn excellente design-skills kun je bij hem ook terecht voor een spoedcursus Spaans, Frans of Italiaans én voor een portie absurde humor. Wie zegt daar ‘no, gracias’ tegen?

Grigoli Kopaliani – Designer Q8
Grigoli ‘zeg maar Grig’ Kopaliani komt uit Georgië. Een meevaller, want de Georgische vlag bevat toch twee van de drie kleuren van het Q8-logo. Dat mag hij binnenkort (liefst groot genoeg) op al z’n designs zetten. Grigoli deed ervaring op als allround designer bij WAVE agency, waar hij onder andere werkte voor klanten als NMBS, Crelan en Dreamland, dus komt helemaal goed!

Jeroen Warmenbol – Tester allround
In een digitaal agency als Prophets vliegen de apps en websites de deur uit … maar niet voor Jeroen Warmenbol ze grondig gecheckt heeft op bugs. En aangezien die zich nogal moeilijk laten vangen, vereist dat een heel specifieke skillset. Op Jeroen kun je vertrouwen. Dankzij Jeroen verkleint de kans dat jij je smartphone of laptop tegen een muur wilt keilen minstens met 57,8%. Hoera voor Jeroen!

Prophets is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Prophets werkt vanuit Antwerpen en Brussel voor klanten zoals Audi, Proximus, Barco, Sodexo, Q8, Crelan, DKV, Partena, SEAT, Port of Antwerp, Toerisme Vlaanderen, de Europese Commissie, Federal-Mogul, Securitas en nog vele anderen.