Prophets toont Antwerps DNA op De Nieuwe Antwerpenaar.

Na openbare aanbesteding won Prophets het voortraject en de ontwikkeling van het webplatform “De Nieuwe Antwerpenaar Online” en “Uit in Antwerpen” voor Stad Antwerpen en Digipolis.

De Nieuwe Antwerpenaar is een interactief en participatief online magazine voor de bewoners van groot Antwerpen en sluit aan bij het gedrukte magazine.
“Uit in Antwerpen” past binnen De Nieuwe Antwerpenaar als virtueel katern om alle activiteiten in het Antwerpse te verzamelen.

Prophets ontwikkelde een ‘co-creatie platform‘ waar de bewoners van groot Antwerpen kunnen interageren met informatie die ze op maat krijgen, gebaseerd op hun woonplaats. Ook krijgen ze toegang tot alle wedstrijden en dagelijkse e-mail meldingen.

De website kan gevonden worden op http://www.dna.be/

Prophets is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Prophets werkt vanuit Antwerpen en Brussel voor klanten zoals Audi, Proximus, Barco, Sodexo, Q8, Crelan, DKV, Partena, SEAT, Port of Antwerp, Toerisme Vlaanderen, de Europese Commissie, Federal-Mogul, Securitas en nog vele anderen.

A. Reyerslaan 70
B-1030 Brussel