Prophets versterkt haar creatieve flank met Guido Goffeau.

Na een stevige groei van 30 % in 2015, tilt Prophets haar creatief departement een niveau hoger met de komst van Guido Goffeau als creatief directeur. Guido zal een multidisciplinair team van creatieven en technologisten inspireren. Daarnaast treedt hij ook toe tot het managementteam van Prophets.

Björn Joos van Prophets:

“Wij zijn heel blij met de komst van Guido. De voorbije jaren heeft Prophets een stevige reputatie opgebouwd op strategisch en technologisch vlak. De komst van een ervaren creatief directeur als Guido zal ons nu ook creatief mee op de kaart zetten. Dit is een nieuwe stap in onze evolutie naar leading agency met digitaal DNA."

Guido Goffeau:

"Bij mijn eerste contact met Prophets had ik onmiddellijk een goed gevoel. Het is een bureau dat technologie en creatie op een relevante manier combineert. Een verhaal waar ik graag aan meeschrijf."

Inmiddels zijn de eerste campagnes waar Guido aan heeft meegewerkt, oa voor Crelan, Fairtrade Belgium en VLAM, bijna klaar om op wereld te worden losgelaten.

Over Prophets

Prophets is een 360°-marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA, dat bestaat sinds 2004. Met een team van meer dan 60 creatieve marketeers helpt het bureau toonaangevende merken met het doorgronden van hun customer journey. Vanuit Antwerpen en Brussel werkt het agentschap voor Audi, Crelan, Q8, Barco, Sodexo, MIVB, DKV, de Europese Commissie, Generali, Federal-Mogul, Nucleair Forum en vele anderen.

Prophets
Mechelsesteenweg 64 Bus 301
B-2018 Antwerpen

Reyerslaan 70
B-1030 Brussel