Prophets verstopt mijter op Carrefour Sinterklaas-site

Met een online wedstrijd op winjespeelgoed.be heeft Hypermarkten Carrefour de jaarlijkse Sinterklaasactie gelanceerd. De site nodigt de bezoekers uit om zelf een verlanglijstje samen te stellen, dat je kan winnen als je de mijter van Sinterklaas terugvindt op de site.

Prophets stond in voor zowel de website als de activatie via banners en e-mail, die klanten moet verrassen met een ruim productaanbod van meer dan 500 stuks speelgoed en games. En iedereen uitnodigt voor een bezoek aan de winkel. De site biedt duidelijke filters om alle geschenken snel terug te vinden per thema.

Al wie nog een cadeautje nodig heeft, neemt best snel een kijkje op winjespeelgoed.be. Bepaalde artikelen kunnen meteen online besteld en thuis geleverd worden.

Prophets is een 360°-marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA, dat bestaat sinds 2004. Met een team van meer dan 60 creatieve marketeers helpt het bureau toonaangevende merken met het doorgronden van hun customer journey. Vanuit Antwerpen en Brussel werkt het agentschap voor Audi, Crelan, Q8, Barco, Sodexo, MIVB, DKV, de Europese Commissie, Generali, Federal-Mogul, Nucleair Forum en vele anderen.

Reyerslaan 70
B-1030 Brussel