Prophets verstopt mijter op Carrefour Sinterklaas-site

Met een online wedstrijd op winjespeelgoed.be heeft Hypermarkten Carrefour de jaarlijkse Sinterklaasactie gelanceerd. De site nodigt de bezoekers uit om zelf een verlanglijstje samen te stellen, dat je kan winnen als je de mijter van Sinterklaas terugvindt op de site.

Prophets stond in voor zowel de website als de activatie via banners en e-mail, die klanten moet verrassen met een ruim productaanbod van meer dan 500 stuks speelgoed en games. En iedereen uitnodigt voor een bezoek aan de winkel. De site biedt duidelijke filters om alle geschenken snel terug te vinden per thema.

Al wie nog een cadeautje nodig heeft, neemt best snel een kijkje op winjespeelgoed.be. Bepaalde artikelen kunnen meteen online besteld en thuis geleverd worden.

Over Prophets (becoming iO)

Prophets (becoming iO) is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken — zoals Audi, Proximus, Barco, Port of Antwerp, en Toerisme Vlaanderen — met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Sinds 2019 maakt Prophets deel uit van iO, het creatieve en digitale powerhouse met meer dan 1500 experts in marketing, technologie, strategie, content, en creatie.