Prophets viert Merry Driftmas met Audi

Prophets ontwerpt voor Audi een innovatieve digitale wenskaart. Een Audi drift vakkundig de naam van de geadresseerde in de sneeuw om hem een ‘Merry Driftmas’ te wensen.

Om klanten en liefhebbers van Audi dit eindejaar warm te houden voor het merk met de vier ringen, zette Prophets een fijne Kerstcampagne op. Tijdens de eindejaarsperiode kunnen geïnteresseerden via een online platform de naam van een vriend of een familielid door een Audi e-tron laten driften in de sneeuw. De opmerkelijke video kan nadien verstuurd worden per e-mail of verder gedeeld worden op sociale media.

"Merry Driftmas is de ideale manier om tijdens de feestdagen het innovatieve imago van Audi in de verf te zetten.” zegt creatief directeur Sam de Win. “Wij hopen natuurlijk op een glimlach bij de ontvanger als die zijn eigen naam in de sneeuw geschreven ziet staan. Als digitaal bureau vielen er voor ons hier een aantal puzzelstukken samen: een fijn creatief idee, vlekkeloos uitgevoerd online.”

De Driftmas-campagne bestaat uit twee delen. Via het online platform merrydriftmas.be kan de drift-video aangemaakt worden. Nadien heeft de gebruiker de keuze om de digitale wenskaart via e-mail te versturen of te delen via sociale media, waarin de nietsvermoedende vriend of familielid getagd kan worden. Er kunnen zoveel video’s gemaakt worden als de gebruiker dat wil.

Merry Driftmas allemaal!

Client: Audi
Contacts: Stef Sleurs, Mathias Ankaert, Guy Van Mol, Marie Carranza, Serap Ozyilmaz

Agency: Prophets
CD: Sam De Win
Creatives: Ivan Moons, Wouter Huyge, Bram Van Moorhem
Strategy: Daan Richard
Account Team : Amaury Thomas
Design: Paul Joly, Janne Degryse, Pieter Dombret
Development: Samuel Joos, Valentijn Steenhoudt
Digital Project manager: Kris Van Hauwermeiren

Prophets is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Prophets werkt vanuit Antwerpen en Brussel voor klanten zoals Audi, Proximus, Barco, Sodexo, Q8, Crelan, DKV, Partena, SEAT, Port of Antwerp, Toerisme Vlaanderen, de Europese Commissie, Federal-Mogul, Securitas en nog vele anderen.

A. Reyerslaan 70
B-1030 Brussel