Prophets vloert website BerryAlloc

Prophets ontwierp de site voor BerryAlloc, producent van hoogwaardige vloerbekleding en muurdecoratie.

BerryAlloc is een fusie van de merken BerryFloor en het Noorse Alloc, binnen de Beaulieu groep.

Prophets werkte voor hen een concurrentie analyse en online marketing strategie uit. In samenwerking met Delaware Consulting creëerde Prophets de nieuwe pan-Europese website voor BerryFloor. Deze richt zowel op thuis, business & professionele klanten.

Prophets vertaalde de digitale strategie naar een interactief concept en gaf vorm aan het ‘interaction design’. Ze lanceerden ook BerryAlloc op sociale media.

Prophets is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Prophets werkt vanuit Antwerpen en Brussel voor klanten zoals Audi, Proximus, Barco, Sodexo, Q8, Crelan, DKV, Partena, SEAT, Port of Antwerp, Toerisme Vlaanderen, de Europese Commissie, Federal-Mogul, Securitas en nog vele anderen.

A. Reyerslaan 70
B-1030 Brussel