Prophets vloert website BerryAlloc

Prophets ontwierp de site voor BerryAlloc, producent van hoogwaardige vloerbekleding en muurdecoratie.

BerryAlloc is een fusie van de merken BerryFloor en het Noorse Alloc, binnen de Beaulieu groep.

Prophets werkte voor hen een concurrentie analyse en online marketing strategie uit. In samenwerking met Delaware Consulting creëerde Prophets de nieuwe pan-Europese website voor BerryFloor. Deze richt zowel op thuis, business & professionele klanten.

Prophets vertaalde de digitale strategie naar een interactief concept en gaf vorm aan het ‘interaction design’. Ze lanceerden ook BerryAlloc op sociale media.

Prophets is een 360°-marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA, dat bestaat sinds 2004. Met een team van meer dan 60 creatieve marketeers helpt het bureau toonaangevende merken met het doorgronden van hun customer journey. Vanuit Antwerpen en Brussel werkt het agentschap voor Audi, Crelan, Q8, Barco, Sodexo, MIVB, DKV, de Europese Commissie, Generali, Federal-Mogul, Nucleair Forum en vele anderen.

Reyerslaan 70
B-1030 Brussel