Prophets vloert website BerryAlloc

Prophets ontwierp de site voor BerryAlloc, producent van hoogwaardige vloerbekleding en muurdecoratie.

BerryAlloc is een fusie van de merken BerryFloor en het Noorse Alloc, binnen de Beaulieu groep.

Prophets werkte voor hen een concurrentie analyse en online marketing strategie uit. In samenwerking met Delaware Consulting creëerde Prophets de nieuwe pan-Europese website voor BerryFloor. Deze richt zowel op thuis, business & professionele klanten.

Prophets vertaalde de digitale strategie naar een interactief concept en gaf vorm aan het ‘interaction design’. Ze lanceerden ook BerryAlloc op sociale media.

Over Prophets (becoming iO)

Prophets (becoming iO) is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken — zoals Audi, Proximus, Barco, Port of Antwerp, en Toerisme Vlaanderen — met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Sinds 2019 maakt Prophets deel uit van iO, het creatieve en digitale powerhouse met meer dan 1500 experts in marketing, technologie, strategie, content, en creatie.