Prophets voor 2e maal op rij genomineerd voor Trends Gazellen

Trends en zijn Franstalige zusterblad Trends-Tendances nomineerden net als in 2016 Prophets voor de Trends Gazellen 2017. Trends Gazellen zijn snel groeiende, competitieve bedrijven die het ondernemingsklimaat stimuleren en een rolmodel zijn voor andere bedrijven.

De Trends Gazellen worden genomineerd op basis van hun sterke groeicijfers in omzet, personeel en innovatie. Björn Joos, partner bij Prophets: “De nominatie is een mooie erkenning voor het afgelopen jaar. We gaan er volledig voor om volgend jaar een hattrick te scoren.” De uitreiking van de Trends Gazellen vindt plaats in Antwerpen op 8 maart.

Prophets is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Prophets werkt vanuit Antwerpen en Brussel voor klanten zoals Audi, Proximus, Barco, Sodexo, Q8, Crelan, DKV, Partena, SEAT, Port of Antwerp, Toerisme Vlaanderen, de Europese Commissie, Federal-Mogul, Securitas en nog vele anderen.

A. Reyerslaan 70
B-1030 Brussel