Prophets wint nieuwe business in Vlaanderen en (ver) daarbuiten

Prophets start 2015 met twee nieuwe klanten.

Na een aanbestedingsprocedure koos Toerisme Vlaanderen voor het Antwerpse agentschap om een toolkit met videoconcept te ontwikkelen voor Vlaamse top chefs die optreden op internationale kookdemonstraties. Bedoeling is om de chefs professioneel te ondersteunen en tegelijkertijd de culinaire bestemming Vlaanderen in de kijker te zetten.

Ook internationaal timmert Prophets verder aan de weg. Voor REC Solar, de grootste Europese producent van zonnepanelen, zal Prophets in 2015 een nieuwe site, content- en acquisitiestrategie lanceren. Oplevering is voorzien voor midden 2015.

Het Prophets-team werd inmiddels versterkt met Sarah Ladam (account manager), Pieter Dombret (animation designer) en Kristof Orts (UX designer), en selecties voor nog meer volk zijn nog aan de gang.

Prophets is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Prophets werkt vanuit Antwerpen en Brussel voor klanten zoals Audi, Proximus, Barco, Sodexo, Q8, Crelan, DKV, Partena, SEAT, Port of Antwerp, Toerisme Vlaanderen, de Europese Commissie, Federal-Mogul, Securitas en nog vele anderen.

A. Reyerslaan 70
B-1030 Brussel