Prophets zet tanden in Bicky en Beckers

Het Nederlandse Izico dat u misschien kent van de merken Bicky en Beckers trekt volop de zakelijke kaart met Prophets. Met MyB’eats, het Bicky&Beckers-2-Business’-programma, richt de foodholding zich tot professionele klanten op een directe, doorgedreven digitale manier.

100 % the real deal

Met het vernieuwde, digitale programma MyB’eats wil Izico actieve dealers van de Bicky- en Beckers-producten stimuleren om authentieke producten correct en competitief te serveren. Daarnaast wil het zijn klanten ook beter ondersteunen met gratis producten, acties en promoties, en advies op maat.

Echt partnerschap

Na een pitch eerder dit jaar tekende Prophets voor de strategie en de permanente roll-out. Vic Dresen, Channel Marketeer bij Izico: “Prophets leverde ons het recept voor een user friendly partnership program. We zijn er helemaal klaar voor om MyB’eats aan onze dealers te serveren.”

Over Prophets (becoming iO)

Prophets (becoming iO) is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken — zoals Audi, Proximus, Barco, Port of Antwerp, en Toerisme Vlaanderen — met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Sinds 2019 maakt Prophets deel uit van iO, het creatieve en digitale powerhouse met meer dan 1500 experts in marketing, technologie, strategie, content, en creatie.