Prophets zet tanden in Bicky en Beckers

Het Nederlandse Izico dat u misschien kent van de merken Bicky en Beckers trekt volop de zakelijke kaart met Prophets. Met MyB’eats, het Bicky&Beckers-2-Business’-programma, richt de foodholding zich tot professionele klanten op een directe, doorgedreven digitale manier.

100 % the real deal

Met het vernieuwde, digitale programma MyB’eats wil Izico actieve dealers van de Bicky- en Beckers-producten stimuleren om authentieke producten correct en competitief te serveren. Daarnaast wil het zijn klanten ook beter ondersteunen met gratis producten, acties en promoties, en advies op maat.

Echt partnerschap

Na een pitch eerder dit jaar tekende Prophets voor de strategie en de permanente roll-out. Vic Dresen, Channel Marketeer bij Izico: “Prophets leverde ons het recept voor een user friendly partnership program. We zijn er helemaal klaar voor om MyB’eats aan onze dealers te serveren.”

Prophets is een 360°-marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA, dat bestaat sinds 2004. Met een team van meer dan 60 creatieve marketeers helpt het bureau toonaangevende merken met het doorgronden van hun customer journey. Vanuit Antwerpen en Brussel werkt het agentschap voor Audi, Crelan, Q8, Barco, Sodexo, MIVB, DKV, de Europese Commissie, Generali, Federal-Mogul, Nucleair Forum en vele anderen.

Reyerslaan 70
B-1030 Brussel