Prophets zoekt het idee dat altijd een idee zal blijven.

Prophets zoekt creatieve versterking en schrijft daarvoor een -jawel- creatieve briefing uit. De opdracht? De rekruteringscampagne bedenken waarop je als creatief team zelf zou reageren.

Via een banneringcampagne op MM en PUB roept Prophets creatievelingen op om zich kandidaat te stellen als het nieuwe creatieve team. Hoe? Door een idee te bedenken dat in het beste geval nooit zal worden uitgevoerd. Want dat geniale idee lost meteen het probleem van Prophets op: het binnenhalen van een nieuw team.

“Behalve de allereerste frustratie omdat jouw idee het daglicht nooit zal zien, kan het jou ook een job opleveren bij Prophets”, aldus Sam De Win, Creative Director.

De briefing kan je hier downloaden.

Prophets is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Prophets werkt vanuit Antwerpen en Brussel voor klanten zoals Audi, Proximus, Barco, Sodexo, Q8, Crelan, DKV, Partena, SEAT, Port of Antwerp, Toerisme Vlaanderen, de Europese Commissie, Federal-Mogul, Securitas en nog vele anderen.

A. Reyerslaan 70
B-1030 Brussel