Provincie Antwerpen kijkt verder met Prophets & De Vloer.

Na een openbare aanbestedingsprocedure waar 5 bureaus bij betrokken waren, koos de provincie Antwerpen uiteindelijk voor Prophets en De Vloer. Deze bundelen voor de gelegenheid hun krachten en zullen samen de komende 4 jaar de provincie bijstaan in haar communicatie en mee haar evoluerende rol tastbaar maken aan haar inwoners én daarbuiten.

Prophets neemt de strategie, klantenbeheer en uitvoering voor zijn rekening, De Vloer staat in voor de creatie.

Paul Hendrickx, directeur Marketing en Communicatie van provincie Antwerpen legt uit:

Prophets en De Vloer brachten een visie die getuigt van een zeer goed begrip van de huidige context en de noden van het bestuur met een zeer helder verhaal waarin alles een logische plaats heeft en geen losse eindjes bevat.

Prophets is een 360°-marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA, dat bestaat sinds 2004. Met een team van meer dan 60 creatieve marketeers helpt het bureau toonaangevende merken met het doorgronden van hun customer journey. Vanuit Antwerpen en Brussel werkt het agentschap voor Audi, Crelan, Q8, Barco, Sodexo, MIVB, DKV, de Europese Commissie, Generali, Federal-Mogul, Nucleair Forum en vele anderen.

Reyerslaan 70
B-1030 Brussel