Provincie Antwerpen kijkt verder met Prophets & De Vloer.

Na een openbare aanbestedingsprocedure waar 5 bureaus bij betrokken waren, koos de provincie Antwerpen uiteindelijk voor Prophets en De Vloer. Deze bundelen voor de gelegenheid hun krachten en zullen samen de komende 4 jaar de provincie bijstaan in haar communicatie en mee haar evoluerende rol tastbaar maken aan haar inwoners én daarbuiten.

Prophets neemt de strategie, klantenbeheer en uitvoering voor zijn rekening, De Vloer staat in voor de creatie.

Paul Hendrickx, directeur Marketing en Communicatie van provincie Antwerpen legt uit:

Prophets en De Vloer brachten een visie die getuigt van een zeer goed begrip van de huidige context en de noden van het bestuur met een zeer helder verhaal waarin alles een logische plaats heeft en geen losse eindjes bevat.

Prophets is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Prophets werkt vanuit Antwerpen en Brussel voor klanten zoals Audi, Proximus, Barco, Sodexo, Q8, Crelan, DKV, Partena, SEAT, Port of Antwerp, Toerisme Vlaanderen, de Europese Commissie, Federal-Mogul, Securitas en nog vele anderen.

A. Reyerslaan 70
B-1030 Brussel