SEAT versnelt met Prophets

Na een grondige marktconsultatie koos SEAT voor Prophets als nieuw strategisch en creatief lead agency. Naast de lopende samenwerking op Audi is dit voor Prophets een mooie bevestiging en verbreding.

Veronique Martin (brand manager SEAT) verklaart deze keuze :

Met SEAT, het jongste merk in de d’Ieteren portefeuille, zijn we internationaal en lokaal een ambitieuze weg aan het opgaan. Dat vraagt om een partner die voeling heeft met het merk en de doelgroep – en die de recepten beheerst om authentiek met hen in interactie te gaan, ook op een meer permanente en persoonlijke manier.

De effectieve samenwerking is begin april gestart.

Uittredend bureau: AIR.

Prophets is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Prophets werkt vanuit Antwerpen en Brussel voor klanten zoals Audi, Proximus, Barco, Sodexo, Q8, Crelan, DKV, Partena, SEAT, Port of Antwerp, Toerisme Vlaanderen, de Europese Commissie, Federal-Mogul, Securitas en nog vele anderen.

A. Reyerslaan 70
B-1030 Brussel