Sodexo schotelt nieuw B2B-platform voor met Prophets.

Sodexo schotelt nieuw B2B-platform voor met Prophets.

Voor Sodexo Benefits & Rewards Services werkte Prophets een nieuw digitaal platform uit, dat past binnen een breder verhaal. Het platform richt zich tot beslissingsnemers binnen bedrijven en kmo’s, maar ook tot zelfstandigen en corporaties. Het doel? Hen een overzicht geven van de extralegale voordelen die ze aanbieden en hen begeleiden in hun keuze. Prophets nam niet alleen de strategie voor zijn rekening, maar samen met Sodexo ook het UX en design, development en de contentstrategie.

Op het nieuwe platform krijg je een overzicht van alle gekende en minder gekende producten, van maaltijdcheques tot opleidingscheques. Naast het bouwen van het platform, zette Prophets met resultaat ook een eerste reeks acquisitie- en performance campagnes op via Google adwords, social en native media. Met de lancering van het nieuwe sodexo.be zijn pre- en post-click data dus voortaan optimaal op elkaar afgestemd.

Over Prophets

Prophets is een 360°-marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA, dat bestaat sinds 2004. Met een team van meer dan 60 creatieve marketeers helpt het bureau toonaangevende merken met het doorgronden van hun customer journey. Vanuit Antwerpen en Brussel werkt het agentschap voor Audi, Crelan, Q8, Barco, Sodexo, MIVB, DKV, de Europese Commissie, Generali, Federal-Mogul, Nucleair Forum en vele anderen.

Prophets
Mechelsesteenweg 64 Bus 301
B-2018 Antwerpen

Reyerslaan 70
B-1030 Brussel