Sterke selectie nieuwe Prophets in het veld

Prophets maakte zopas enkele nieuwe namen in zijn team bekend. Met deze ijzersterke selectie wil het bureau de komende seizoenen volop gaan voor groepswinst. En het wil zijn klanten nog beter bedienen met een team dat perfect op elkaar is ingespeeld. Wie zijn de nieuwe sterkhouders?

Drijvende kracht in het accountteam wordt account director Davy De Zutter (ex Havas), naast rots in de branding Nathalie Rots (ex Ogilvy) die de rol van account manager opneemt. Met in de flank Wout Bemelmans (ex Landvogel) als account executive.

In de aanval ziet Prophets zijn kansen groeien met creatieve copywriter Wouter Huyghe (ex Ogilvy) en jonge belofte Gert Hauben als social media- & community manager.

Hoge verwachtingen ook van technische speler Tom Bruyneel, die al meerdere seizoenen aan de slag is bij Prophets als backend & mobile app developer maar nu eindelijk vast in huis.

Het team wordt verder nog versterkt door DTP’er Hervé Pinte (ex Air) die zijn plaats binnen de ploeg meer dan waard is. En door Radia Hamdaoui (ex Belfius) die haar skills showt op het vlak van webmastering.

Reactie van Björn Joos, partner van Prophets over deze nieuwe lichting: “Het is een ploeg waar menig bureau jaloers mag op zijn.”

(Foto bovenste rij: Nathalie Rots, Davy De Zutter, Tom Bruyneel, Wout Bemelmans; onderste rij:  Hervé Pinte, Wouter Huyghe, Gert Hauben, Radia Hamdaoui)

Prophets is een 360°-marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA, dat bestaat sinds 2004. Met een team van meer dan 60 creatieve marketeers helpt het bureau toonaangevende merken met het doorgronden van hun customer journey. Vanuit Antwerpen en Brussel werkt het agentschap voor Audi, Crelan, Q8, Barco, Sodexo, MIVB, DKV, de Europese Commissie, Generali, Federal-Mogul, Nucleair Forum en vele anderen.

Reyerslaan 70
B-1030 Brussel