Talentenstorm met windkracht 10 bij Prophets

Groei. Als er één ding is waar het de laatste maanden om draaide bij Prophets, is het dat wel. Niet alleen vormden we een digitale coalitie met de Intracto Group, ook intern kwam er heel wat straf volk bij. 10 nieuwe teamleden, die er mee voor in zullen staan om de klanten – je raadt het al wel – te laten groeien.

De grootste uitbreiding is er voor het creatief team in Brussel. Het begon allemaal met Fé Riske, die ergens mid-mei lentefris aanschoof als designer. Die frisse bries moet aanstekelijk gewerkt hebben, want al in juni kwamen ook nog Sophie Oome (creatie, Proximus), Alisia Van Genechten (design, Proximus) en Ine Beertens (creatie, allround) aanwaaien. De meest recente aanwinst is Nicolas Van Gucht (crea copy, allround), die zijn strepen al verdiende bij Ogilvy Social.Lab en BBDO.

Al dat creatief talent moet natuurlijk gebrieft worden, dus kwam Carole Frederiq (ex-Big Smile) er nog bij als accountmanager op Proximus en SEAT. En ook Ena Stevens (ex-Wunderman Thompson) pendelt naar Brussel als accountmanager voor Audi.

Intussen is in Brussel geen stoel meer over. Paniek, want het talent bleef binnenstromen. Gelukkig was er in Antwerpen nog plaats voor Amber Verberckmoes (ex-Happiness) als accountmanager op onder andere Port of Antwerp, die er wel bij zullen varen. En omdat je met creatieve ideeën en goede klantenrelaties niet veel bent zonder sterke strategie, haalden we er ook nog Michelle Defooz bij (ex-Wunderman).

Héél vers van de pers is webmaster/front-end developer Jonas Van der Sande (ex-Wunderman Thompson) die mid-november zijn contract tekende – zo vers zelfs, dat hij de fotoshoot niet haalde.

Ziezo. Tien toptalenten. Hoe kunnen zij jou helpen groeien?

A. Reyerslaan 70
B-1030 Brussel