The Brewers of Europe klinken met Prophets

The Brewers of Europe, de koepel die een stem geeft aan 29 nationale brouwersassociaties en meer dan 6500 brouwers in Europa, verkoos na een pitch begeleid door Pitchpoint, om voortaan uit het vaatje van Prophets te tappen.

Deze keuze kadert in hun ambitie om van een PR/PA aanpak te evolueren naar een verfrissende, meer geïntegreerde communicatie.

Jan de Grave, Communications Director:

"Prophets heeft alle ingrediënten in huis om samen met ons een volgende stap te zetten in de manier waarop we het positieve verhaal van bier in Europa kunnen uitdragen. Ze voelen daarbij fijn de maatschappelijke tendenzen aan, die nauw verweven zijn met onze thema’s zoals transparantie, verantwoorde consumptie, gezondheid en maatschappelijk belang."

Prophets is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Prophets werkt vanuit Antwerpen en Brussel voor klanten zoals Audi, Proximus, Barco, Sodexo, Q8, Crelan, DKV, Partena, SEAT, Port of Antwerp, Toerisme Vlaanderen, de Europese Commissie, Federal-Mogul, Securitas en nog vele anderen.

A. Reyerslaan 70
B-1030 Brussel