Tussendoor een spotje of twee, drie voor Q8 van Prophets

Een volle brooddoos die blijft staan op de ontbijttafel, de restjes van gisteren in een Tupperwaredoosje eenzaam en alleen achtergelaten in de koelkast, … Iedereen vergeet wel ‘ns zijn lunch. En wat dan?

Wel, Q8 heeft altijd iets in huis. Of beter: in de Delhaize Shop & Go bij Q8. En Prophets zorgde voor het smakelijke beleg met een fijn assortiment gezonde radiospots.

​Deze radiocampagne herinnert er ons aan dat er altijd wel Delhaize Shop & Go bij Q8 in de buurt is waar je snel langs kan voor een heerlijk en vers alternatief voor je vergeten lunch. Bovendien krijg je er ook nog een gratis tussendoortje bij.

​Twee vliegen in één klap dus. Meer had Q8 niet nodig om ons een nieuwe, plezante reeks in deze radiosaga voor te schotelen.

Client : Q8
​Contacts :
Joke Sterckx
​Agency :
​CD :
Sam De Win
​Creation :
Wouter Huyghe, Fabio Cipriano
​Account Team :
Severine Vanoirbeek, Véronique Lemmens
​Producer :
Toon Jansegers
​Radio Production Company :
Raygun

Over Prophets (becoming iO)

Prophets (becoming iO) is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken — zoals Audi, Proximus, Barco, Port of Antwerp, en Toerisme Vlaanderen — met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Sinds 2019 maakt Prophets deel uit van iO, het creatieve en digitale powerhouse met meer dan 1500 experts in marketing, technologie, strategie, content, en creatie.