Tussendoor een spotje of twee, drie voor Q8 van Prophets

Tussendoor een spotje of twee, drie voor Q8 van Prophets

Een volle brooddoos die blijft staan op de ontbijttafel, de restjes van gisteren in een Tupperwaredoosje eenzaam en alleen achtergelaten in de koelkast, … Iedereen vergeet wel ‘ns zijn lunch. En wat dan?

Wel, Q8 heeft altijd iets in huis. Of beter: in de Delhaize Shop & Go bij Q8. En Prophets zorgde voor het smakelijke beleg met een fijn assortiment gezonde radiospots.


Deze radiocampagne herinnert er ons aan dat er altijd wel Delhaize Shop & Go bij Q8 in de buurt is waar je snel langs kan voor een heerlijk en vers alternatief voor je vergeten lunch. Bovendien krijg je er ook nog een gratis tussendoortje bij.


Twee vliegen in één klap dus. Meer had Q8 niet nodig om ons een nieuwe, plezante reeks in deze radiosaga voor te schotelen.

 



Client : Q8
Contacts :
Joke Sterckx
Agency : 
Prophets
CD : 
Sam De Win
Creation : 
Wouter Huyghe, Fabio Cipriano
Account Team :
Severine Vanoirbeek, Véronique Lemmens
Producer :
Toon Jansegers
Radio Production Company :
Raygun