Versterking voor Prophets

Versterking voor Prophets

Maandag 15 januari 2018 — Nieuwe klanten en een tweede kantoor in Brussel … Het spreekt voor zich dat Prophets dringend toe was aan wat extra getalenteerd volk. Acht nieuwe medewerkers zorgen er mee voor dat het bureau blijft draaien als een goed geoliede machine.

Prophets verwelkomde heel recent Frederik Draulans als langverwachte design director, die voordien als senior designer aan de slag was bij Happiness en Seven. In zijn team zetelt graphic designer en jong geweld Tunke Lauriks.

UX-architect Joe Smith tilt UX naar een hoger niveau, geflankeerd door jonge belofte Seppe Renty. Joe haalden we straight from London en Seppe blijft bij Prophets hangen na een succesvolle stage. Beide UX’ers willen de workflow verder verbeteren door eerst en vooral in te zetten op usability testing.

Bevlogen nieuwkomer Thomas Schöngut vervoegt Prophets als contentstrateeg. Thomas is specialist in cross media management en werkte voorheen bij Texaco Benelux.

Daarnaast sluit Prophets ook twee nieuwe account managers in zijn armen: Ikram Boularbah en Severine Vanoirbeek. Ikram die operatief is in Brussel en Antwerpen, is account manager en verdiende haar sporen eerder bij Ogilvy en Daddy Kate. Severine werkte voorheen bij These Days en Strategie. Ook zij is op accountvlak van alle markten thuis.

Al deze nieuwkomers worden voortaan ook strak in het gelid gehouden door planner Ellen Ryckx, die eerder aan de slag was bij Boskalis. Samen met Ikram zetelt zij niet te vergeten ook in het Prophets party team.

Prophets heeft bovendien nog altijd een paar stoelen vrij met zicht op ’t Stad of de VRT-toren.

(Foto van links naar rechts: Joe, Ellen, Thomas, Ikram, Tunke, Severine, Seppe, Frederik)