VLAM aan de nieuwe patatten met Prophets

Prophets zal de komende twee jaar instaan voor de promotiecampagne rond aardappelen. Het agentschap kwam als winnaar uit de bus van een aanbestedingsprocedure die het Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing (VLAM) dit voorjaar organiseerde.

Het zwaartepunt van de hoofdzakelijk online campagne zal liggen in oktober/november 2016 en 2017. Ze bestaat uit online video, native en een evenementieel PR-luik.

Prophets won de pitch met een creatief voorstel  waarbij de aardappel wordt gepositioneerd als volwaardige, gezonde en lokale maaltijdbegeleider, ten opzichte van meer uitheemse alternatieven zoals quinoa en spelt. Ook zal nationale groentekok Seppe Nobels (restaurant Graanmarkt 13 in Antwerpen) een rol spelen in de campagne met enkele unieke recepten van zijn hand.

Prophets is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Prophets werkt vanuit Antwerpen en Brussel voor klanten zoals Audi, Proximus, Barco, Sodexo, Q8, Crelan, DKV, Partena, SEAT, Port of Antwerp, Toerisme Vlaanderen, de Europese Commissie, Federal-Mogul, Securitas en nog vele anderen.

A. Reyerslaan 70
B-1030 Brussel